Kto może zyskać na pozycjonowaniu?

Kto może zyskać na pozycjonowaniu?

Stwierdzenie dotyczące tego, że jedynie duże firmy zyskują na pozycjonowaniu strony jest dużym błędem. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz jego branży pozycjonowanie jest tak samo ważne. Rzadko wspomina się także o klientach indywidualnych, którzy także liczą na większą ilość wyświetleń strony. Często są to osoby pracujące w wolnych zawodach, czyli trenerzy, dietetycy, artyści oraz showmani, których w sieci coraz więcej.

W przypadku dużych firm działających na terenie całego kraju pozycja jest bardzo istotna. Walka o pierwsze miejsce w wyszukiwarkach to nie tylko prestiż, ale również naoczny dowód wysokiej jakości marki. Małe firmy nieprzekraczające swoją działalnością miast i województw zyskują nawet bardziej w lokalnych społecznościach. W końcu potencjalni klienci przeglądając katalogi firm zawsze wybierają te pierwsze w zestawieniu. Ilość wyświetleń strony jest bardzo istotna zwłaszcza dla sklepów internetowych. Nie posiadając fizycznego sklepu muszą liczyć jedynie na swoje siły w marketingu internetowym. Profesjonalna firma SEO jest w stanie zmienić przysłowiowego kopciuszka w księżniczkę na podstawie lepszych wyników wyszukiwania. Z Google oraz innymi wyszukiwarkami jest jak z galerią handlową. Znajdziemy w niej mnóstwo sklepów a ich umiejscowienie ma ogromne znaczenie. Osoby, które cenią swój czas skorzystają z tych umieszczonych na parterze jak najbliżej wejścia. Im wyżej znajduje się sklep tym mniejsza ochota na wspinanie się po kolejnych schodach by go odwiedzić.